Wednesday, July 22, 2009

پاسخ مجسمه ساز آمريکائی در مورد اينکه چرا مجسمه ندا را با حجاب ساخته است

پاسخ مجسمه ساز آمريکائی در مورد اينکه چرا مجسمه ندا را با حجاب ساخته است

يک خواننده پيک ايران : من به خانم پولا سلتر ایمیل زدم و ازشون به خاطر کار زیباشون از طرف همهٔ ایرانیهای مبارز خیلی‌ تشکر کردم. اما ازشون پرسیدم چرا مجسمه او را با حجاب ساختند و ایشان چنين پاسخ دادند:

از ایميل لطف آميز شما در خصوص مجسمه نيم تنه ندا سپاسگزارم. من کاملا با شما در مورد اينکه اگر مجسمه ندا بدون حجاب اش بود بهتر ميشد موافقم. ولی من ساختن مجسمه او را زمانی شروع کردم که تنها عکس کاملا تائيد شده او عکسی بود که او حجاب داشت وگرنه من ترجيح ميدادم مجسمه او را آزاد و طبيعی بسازم. اميدوارم يک روز امکانی بوجود آيد که بتوان يک مجسمه تاريخی از ندا را برای يک ايران آزاد ساخت. بسيار علاقمندم مجسمه او را به مثابه يک فرشته، "فرشته ايران، فرشته آزادی" بسازم و مسلما مجسمه او را بدون حجابی که موهای زيبايش را بپوشاند بسازم. افکارم و دعاهای من با شما و مردم ايران در مبارزه تان برای رسيدن به دموکراسی و آزادی در ايران است. عشق و نور به شما دوست من. پولا سلتر
undefined























undefinedPaula Slater مجسمه ساز



http://www.paulaslater.com/
cpslater@mchsi.com
ادرس سايت و ايميل