Saturday, February 28, 2009

جمهوري اسلامي قاتل سنگدل ساليانه حدود 30 هزار ايراني+ ويديويي از صحنه يك تصادف +18

هشدار: توصیه می شود کسانی که روحیه دیدن صحنه های دلخراش را ندارند این کلیپ را مشاهده نکنند


مرگ ساليانه حدود 30 هزار نفر ايراني در طول سال امري عادي نيست كه از كنار ان ساده گذشت چند برابر اين تعداد ساليانه معلول , مصدوم و يتيم داريم و چه ضربات روحي كه به بازماندگان و مصدومين وارد ميشود واقعا مقصر اصلي كيست؟

وضعيت بد جاده ها و جاده هاي كم عرض عامل اصلي اين تصادفات قلمداد ميشود سوال اين است چرا دولت نسبت به چند بانده كردن جاده ها و تفكيك باند حركت ماشينهاي سبك و سنگين اقدامي نمي كند

براي اين كار دو چيز لازم است اول پول و دوم خواست دولت, همگان ميدانيم كه به خصوص در چند سال گذشته درامد بالاي نفتي داشته ايم ايا با صرف درصد كمي از اين پول نمي شد اين اقدام حياتي جهت نجات جان ايرانيان انجام داد؟؟

ايا با پول و وامهاي بدون عوضي كه به بوليوي و ونوزويلا و ديگران پرداخت شد نمي شد اينكار را انجام داد؟؟

ايا كشته شدن حدود 30 هزار نفر در سال با محاسبه ان در طول 8 سال مساوي با بيشتر با تعداد كشته شدگان 8 سال جنگ نيست؟؟؟

در برخي از جاده ها كه نام جاده هاي مرگ به خود گرفته اند در يك 200 كيلومتر ان ساليانه گاهي بيش از 1000 كشته ميدهد ايا با پولي كه بيمه بابت ديه اين كشته شدگان , مصدومان و خسارت ماشين پرداخت ميكند نميشود حتي با كمتر از ان, ان قسمت جاده مرگ را ترميم و چند بانده كرد؟؟؟؟؟

ايا با گرفتن درصدي از همين پول ديه از بيمه و ترميم جاده هاي مرگ اولين ارگان خود بيمه سود نميكند ؟؟؟؟؟؟؟

ايا با مديريت صحيح و هماهنگي با بيمه نميشود جان هزاران نفر را نجات داد و موجبات سود بيشتر بيمه با حداقل تلفات را تامين كرد؟؟؟؟؟

چرا اين كارها را دولت كه موظف بر حفظ و نجات جان ملت است نمي كند؟ايا با چند بانده كردن جاده ها با وجود عدم رعايت قانون توسط مردم نمي توان درصد زيادي از تلفات را كاست با توجه به اينكه علت اصلي اين تصادفات سبقت در اين جاده هاي كم عرض و يك بانده مي باشد؟؟؟؟؟؟

در زمينه عدم رعايت قانون بايد منصف بود و ريشه يابي كرد كه مقصر اصلي مردمند يا دولت,در 30 سال گذشته چه اموزشهايي به مردم داده شده است, ايا امتحان گرفتن گواهينامه ,گاها در طول چند دقيقه با يك پارك دوبل و ... ملاك صحيحي در صدور گواهينامه است؟

ايا در حالي كه با پرداختن رشوه گاها حتي بدون حضور در همان امتحان ناقص و چند دقيقه اي مي توان گواهينامه رانندگي را دريافت كرد مقصر ناميدن مردم به عنوان متهم اول بجاي دولت منصفانه است؟

دولت به عنوان پدر و سرپرست يك ملت بايد خودش قانونگرا باشد و به مردم اموزش بدهد ايا حكومتي كه كاركنانش رشوه دريافت ميكنند, ماموران با دريافت مقداري پول از جريمه كردن خوداري ميكنند قانون گراست؟

ايا حكومتي كه تعدادي بسيجي در كرمان با فتوي يك اخوند 16 دختر و پسر كه 2 نفر از انها زوج بودند به جرم مفسد بودن, خودشان محاكمه و سنگسار و در گودال چال كردند و دادگستري خود كشور كه نماد قانون و عدالت بايد باشد اين قاتلان بسيجي و خود سر را تبريه كرد اين حكومت قانون گراست كه ما بخواهيم مردم را اول محكوم كنيم؟

ايا در كشوري كه بدون پارتي و رشوه نميشود امورات خود را پيش برد و گاها حق خود را گرفت مقصر حكومت است يا ملت؟؟؟؟؟؟؟؟

ايا دولت قانوني و قانون گراست كه ملت اموزش ببينند؟در حكومتي كه وزيرش با سواد ديپلم مدرك ليسانس و فوق ليسانس دانشگاه ازاد و دكتراي اكسفورد جعل ميكند با همان مدرك قلابي در دانشگاه تدريس و وزير ميشود در درون مجلس كه كارش قانون نويسي است به نمايندگان پيشنهاد رشوه ميكنند و به كردان مجرم بيرون نيامده از جلسه استيضاح سمت بالا تري پيشنهاد ميكنند و يا وزيري كه اعلام ميكنند خودشان 160 مليارد تومان سرمايه دارد و وقتي سوال ميكنند از كجا اورده اي با كمال پر رويي ان پول را امانت الهي و متعلق به امام زمان ميداند و حكومتي كه ملياردها دلار از صندوق ذخيره ارزي گم شده و كسي جوابگو نيست در بي قانون بودن مردم بيشتر كي مقصر است؟

ايا به من حق مي دهيد كه دولتي كه ميتواند جاده ها را ترميم كامل و به مردم اموزش قانون بدهد اين كار را در جهت حفظ جان ساليانه حدود 30 هزاز نفر ايراني انجام نمي دهد و نمي خواهد انجام دهد قاتل سنگدل و اصلي اين مرگ و مير بنامم؟

شايد اين حاكمان غرق در پول سرمست از رتبه اول تلفات جاده اي در جهانند و نميخواهند اين رتبه را از دست بدهند