Tuesday, February 17, 2009

چرا رژیم خاتمی را حذف نکرد؟وجود خاتمي چه منفعتي براي علي خامنه اي دارد؟


در طول 30 سال اخیر، به ویژه ، پس از رئیس جمهوری رفسنجانی ، تمام کسانی که به هر شکل می توانستند مزاحم رژیم شوند و یا برای رژیم مشکل ساز شوند ، یا ترور شدند ، یا بلائی سرشان آوردند و از صحنه حذف شان کردند و یا پرونده سازی محو شان کردند. اگر محمد خاتمی یک نیروی مقابل رژیم بود و رژیم احساس می کرد حضور او می تواند برای رژیم خطرناک باشد ، در حذف او درنگ نمی کرد ، پس چرا دستگاه اطلاعاتی رژیم هیچ کاری بر علیه خاتمی ، به خصوص در 12 سال اخیر انجام نداده است؟
اگر رژیم واقعا احساس می کرد که خاتمی شاید ( به احتمال حتی 1 در صد ) می تواند برای رژیم دردسر ساز شود و حضور احتمالی او در انتخابات ریاست جمهوری می تواند وضعیت رژیم را متزلزل کند ، صد در صد در هنگام تغییر قانون انتخابات ، که مجلس سال قبل تصویب کرد ، محدودیت سنی خاصی را مشخص می کردند که خاتمی نتواند کاندیدا شود ،اما علیرغم پیشنهاد برخی ، آن طرح از قانون مجلس حذف شد!!! چرا؟
چون نمی خواستند مهره مورد نیاز رژیم حذف شود.حتی در طرح تغییر قانون انتخابات مجلس می توانستند این طرح را اضافه کنند که هر فرد فقط 2 دوره می تواند رئیس جمهور شود ، به این طریق خاتمی از گردونه خارج میشد. اما چرا چنین نکردند ؟
چرا مجلس تحت اختیار ولی فقیه،این عمل را انجام نداد تا خاتمی نتواند کاندیدا شود؟ چون رژیم به خاتمی نیازمند است و می داند خاتمی در خدمت ولایت فقیه و رژیم است و هیچ حرکت مخالف میل رهبر را انجام نخواهد داد و از همه مهمتر ،رژیم منفور ملایان برای کشاندن مردم به پای صندوق های رای به یک فریبکاری مانند خاتمی نیاز دارد تا دوباره برای فریب مردم اقدام کند و رژیم را از وضعیت بسیار نامطلوب و روبه سرنگونی نجات دهد
خامنه ای ، خاتمی را برای این روزها حفظ کرده تا بتواند از وجود او نهایت استفاده را ببرد
برگرفته از ايميل يكي از كاربران گرامي