Wednesday, February 25, 2009

زرتشت 7 ساله مرد كوچك و وبلاگنويس مبارز راه ازادي


من زرتشت هستم. من در نهم آذرماه ۱۳۸۰ خورشیدی درآلمان چشم بر جهان گشودم.مادرم روس و پدرم ایرانی است.یک برادرخردسال دارم که نامش اسویاتوسلاو می باشد
او در شهریورماه امسال پنج ساله شد. من در آلمان زندگی می کنم و در کلاس اول دبستان درس می خوانم. من هنوز ایران را ندیده ام و خیلی دلم می خواهد ایران را ببینم:سرزمین زیبایی که زرتشت بزرگ،پیامبر ما ایرانیان در آن زاده شد و انسان ها را به پندار نیک،گفتار نیک و کردار نیک فراخواند
بابا می گوید هرگاه مردم ایران آخوندها ی دزد و بدجنس را از ایران بیرون کنند و ایران آزاد شود،ما می توانیم به ایران برویم.بهمین خاطر من هر روز از خدای بزرگ و مهربان می خواهم به مردم ایران کمک کند تا آخوند ها را هرچه زودتر از ایران بیرون کنند و ایران آزاد شود. من دوست دارم با کودکان همسن و سال خودم که در ایران و یا دیگر کشورهای جهان زندگی می کنند دوست شوم و از طریق اینترنت با آنها تماس داشته باشم.من و برادرم اسویاتسلاو نقاشی می کنیم و مجسمه می سازیم.من دوست دارم در زمینه ی نقاشی و مجسمه سازی با دوستان همسن و سال مان مکاتبه داشته باشیم. برای مردم ایران،بویژه برای دختران و پسران همسن و سال خودم آرزوی تندرستی،شادی و کامیابی دارم و امیدوارم ایران هرچه زودتر از بند آخوندها آزاد شود! زرتشت
ادرس وبلاگ زيباي زرتشت