Tuesday, September 29, 2009

كمپين نجات سكينه محمدی آشتيانی از سنگسار


كمپين نجات سكينه محمدی آشتيانی از سنگسار
سكينه در زندان تبريز اسير حكومت اسلامي است و هر لحظه ممكنست سنگسار شود!


حكم سنگسار سكينه به اتهام رابطه جنسي خارج از ازدواج به تائيد دادگاه عالي حكومت نيز رسيده و براي اجراي احكام فرستاده شده است

سكينه محمدي آشتياني در زندان تبريز به سنگسار محكوم شده است. او مادر دو فرزند ۱۸ و ۱۶ ساله است. سكينه متهم است كه به همراه دوستش٬ همسرش را به قتل رسانده٬ اتهامي كه سكينه آنرا هيچگاه نپذيرفته است. او در عين حال به اتهام رابطه جنسي خارج از ازدواج به سنگسار محكوم شده است. متن حكم سنگسار سكينه در اختيار كميته بين المللي عليه سنگسار است و در آنجا نوشته اند به اتهام رابطه جنسي او به " رجم" يا سنگسار محكوم شده است. اكنون وكلاي اين پرونده و فرزندان سكينه براي نجات او اقدام كرده اند.

سنگسار وحشيانه و قرون وسطايي است و بايد فورا در همه جا ممنوع شود. ما براي نجات جان سكينه محمدي آشتياني كمپيني را اعلام كرده و از روز دوشنبه ۲۸ سپتامبر يك طومار اعتراضي را در دسترس عموم گذاشته ايم كه با امضا آن كه مستقيما براي دفتر خامنه اي و رييس قوه قضاييه حكومت جنايتكار اسلامي ارسال ميشود٬ به اين حكم وحشيانه اعتراض كنند. اين طومار را امضا كنيد و به همه جا ارسال كنيد. براي نجات جان سكينه محمدي آشتياني در هر جا كه امكانش را داريد ٬ ميتينگ و تظاهرات سازمان دهيد . از دولتهاي اروپايي بحواهيد فورا به اين حكم وحشيانه اعتراض كنند.

متن آلماني و انگليسي نامه اعتراضي به حكم سنگسار سكينه محمدي آشتياني و دو مطلب در اين مورد ضميمه است

http://www.stopstonningnow.com/sakine/sakin284.php?nr=50326944