Friday, September 25, 2009

ضرب و شتم خبرنگار و فیلمبردار توسط ماموران در مشهد

سایت نواندیش در تهران: گزارشگر برنامه 90 گفت: به دليل اصابت باتوم شوك الكتريكي شب گذشته سه ساعت در بيمارستان بستري شدم
مهدي سليماني در خصوص درگيري شب گذشته‌اش با ماموران نيروي انتظامي در ورزشگاه ثامن مشهد، خاطرنشان كرد: پس از حضور هواداران تيم ابومسلم در تونل ورزشگاه و سر و صداي آن‌ها بيرون از سالن كنفرانس مطبوعاتي ماموران يگان ويژه نيروي انتظامي براي خارج كردن آن‌ها وارد تونل شدند كه يكي از ماموران ما را هم به همراه هواداران باشگاه به بيرون هدايت كرد
وي افزود: زماني كه كارت خود و لوگوي برنامه نود را به اين مامور نشان دادم او خطاب به من گفت شما خبرنگاران همه مانند هم هستيد و بايد شما را زنداني كنم و در حالي كه اين اولين حضور ما در ورزشگاه ثامن در فصل جاري ليگ برتر بود، اين مامور با بيان اينكه شما در هفته‌هاي گذشته هم در ورزشگاه مشكل درست كرده‌ايد قصد بيرون كردن ما را داشت كه ما هم كه قصد حضور در سالن كنفرانس مطبوعاتي را داشتيم در مقابل اين مامور مقاومت كرديم
وي ادامه داد: پس از مقاومت ما اين مامور با باتوم شوك من و تصويربردارم را مضروب كرد و همچنين از اين باتوم بر روي بدن گزارشگر برنامه دوربين خبرساز كه براي وساطت آمده بود نيز استفاده كرد
سليماني با اشاره به بستري شدنش در بيمارستان گفت: شب گذشته به مدت سه ساعت در اورژانس بيمارستان فارابي مشهد به دليل اصابت با باتوم شوك الكترونيكي و شوك ناشي از آن كه باعث بالا رفتن ضربان قلب و فشار خونم شده بود بستري شدم اما هم اكنون در سلامتي كامل هستم