Monday, September 14, 2009

شیخ علی تهرانی: بیش از 85 درصد مردم مخالف رژیم



سایت آینده نیوز در تهران: در حالی‌كه شیخ علی تهرانی (شوهر خواهر خامنه ای) در جلسات خانگی خود در تهران به تخریب نظام و رهبری می‌پردازد، پسر وی در پاریس نیز همزمان مشغول این كار است. شیخ علی تهرانی كه پس از تسلیم خود به نیروهای امنیتی در مرز عراق در حدود ده سال قبل، چند سال را در زندان سپری كرده بود، ‌اكنون در منزل خود در حوالی خیابان گرگان تهران جلساتی را برگزار می‌كند و در آن اقدام به تخریب نظام و توهین به رهبری می‌نماید.
شیخ علی تهرانی گفته است: نماز را در كل كشور حدود یك درصد از مردم می‌خوانند و در آموزش و پرورش و در مدارس بچه‌ها را گول می‌زنند و مردم را با استدلال‌های غلط گمراه می‌كنند و بعضی‌ها را خانه نشین كرده‌اند و زمام‌دار هم در خصوص گمراهی جوانان بی‌تفاوت است.
شیخ علی تهرانی در اظهاراتش گفت: ما با صدای بلند می‌گوییم تا بشنوند به همین علت مقبولیت و محبوبیت مسئولین سی سال قبل حدود 95 درصد بوده و در حال حاضر 15 درصد هم نیست.
اما فرزند شیخ علی تهرانی هم كه در پاریس سكونت دارد در گفتگو با رادیو فردا اظهار داشته كه نظام با اقدامات مدنی، قانونی و سیاسی قابل اصلاح نیست و تلویحاً خواستار اقدام نظامی علیه نظام شد.
محمود تهرانی علاوه بر زدن اتهامات به نظام، عملكرد دوران رهبری امام خمینی را همراه خشونت و آدم‌كشی توصیف كرده و تلاش كرده اتهاماتی هم به رهبر انقلاب، آیت‌الله خامنه‌ای وارد كند