Friday, October 24, 2008

کارون نه ساله به دست سربازان گمنام ولایت تکه تکه شد





حمید پور حاجی زاده متخلص به(سحر)در نیمه شب 31 شهریور 1377 همراه با کودک 9 ساله اش کارون در سری قتل های زنجیره ای مجموعا با 43 ضربه چاقو (کارون16 ضربه و سحربا27 ضربه)به گونه ای دلخراش به قتل رسیدند

دژخیم استبداد
زنجیر کو تا بر کشم دژخیم استبداد را* شمشیر کو تا بر درم من سینه بیداد را
گر نور را در شهر شب دزدند اما بازهم* در کوچه ها از لطف حق روشن نمایم داد را
ای کوه سانان دریا دلان آزادگان* رسوای عالم می کنم سرگشتگان باد را
ای بی امید از هر جهش برخیز خود بینم کنون* آزاده زنجیری کند عمال استبداد را
بر خیز هم سنگر زجا بردار زنجیرت زپا* شاید که در شور آوریم این مردم نا شاد را
یا رب سلیمانت کجاست اکنون اگر آید رواست* باشد که از پا افکند این دیو بی بنیاد را
شیرین من ایران من ای در ره تو جان من* برخاستم با تیشه ام یاری بده فرهاد را
خواهم به جای بیستون کوبم سر پرویزدون* گر یاوری یاری کند این تیشه امداد را
حمید پور حاجی زاده *سحر
این جنایت بشری در کتاب فلاحیان مردی برای تمام فصول از دکتر نوریزاده و عالیجناب سرخپوش و عالیجنابان خاکستری از اکبر
گنجی و در گزارش سازمانهای حقوق بشر ثبت است به طوری که حتی برای ناصر زر افشان که وکیل این جنایت بود حکومت با گذاشتن یک اسلحه در دفتر کارش وی را به سه سال زندان انداخت تا نتواند موضوع را پی گیری کند