Monday, October 20, 2008

عصبانيت چماقدار پيشين از حضور دانشجويان منتقد


خبرنامه اميركبير: به دعوت بسيج دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي، عصر ديروز جلسه سخنراني با عنوان «اصولگرايي اما كدام اصول؟» با حضور رحيم پورازغدي در دانشكده برق دانشگاه خواجه نصير برگزار شد.

هر چند كه قبل از شروع برنامه، سالن سخنراني توسط بسيجيان، كه عمدتا از دانشگاه هاي ديگر بودند اشغال شده بود، اما تعدادي از دانشجويان منتقد توانستند در اين جلسه حضور پيدا كرده و با بالا بردن پلاكاردهايي اعتراض خود را نسبت به سخنراني نامبرده در اين دانشگاه اعلام كنند.

به گزارش خبرنامه اميركبير رحيم پور كه پس از مشاهده ي شعار هاي نوشته شده بر روي پلاكار ها كنترل خود را از دست داده بود، با عصبانيت به فحاشي عليه دانشجويان منتقد پرداخته و آنان را به گروه هاي خارج از كشور منتصب كرد. شدت عصبانيت وي به حدي بود كه حدودا نيمي از وقت برنامه را به پرخاش و اهانت به دانشجويان مغترض پرداخت و از موضوع سخنراني خود خارج شد.

وي گفت قبل از برنامه به او خبر داده اند كه عده اي از دانشجويان به مخالفت با وي برمي خيزند و دانشجوياني كه عليه وي شعار مي دادند را يك مشت دانشجو ي اغتشاش گر ناميد كه در دانشگاه هاي مختلف به بر هم زدن برنامه هاي سخنراني وي مي پردازند. اين در حالي بود كه تمامي دانشجويان معترض از دانشجويان دانشگاه خواجه نصير بوده اند و حتي عده اي دانشجويان حامي بسيج از دانشگاه تربيت مدرس به اين سخنراني آورده شوده بودند.

رحيم پور ازغدي با “ابله” خواندن دانشجويان اين عمل آنها را نشان از ناداني و حماقت آنان دانست. وي كه توان پاسخگويي به سوالات دانشجويان را نداشت آنان را تهديد كرد كه با قلدري از جلسه بيرون خواهد كرد و در پاسخ به يكي از دانشجويان كه پلاكارد “اصولگرايي يا استالينيسم؟ ” را در دست داشت گفت كاري نكنيد كه بگويم به زور شما را از جلسه بيرون كنند.