Wednesday, October 22, 2008

حاج آقا گلستاني روي سردار زارعي را سفيد كرد





واعظان كين جلوه در محراب و منبر مي كنند

چون به خلوت مي روند آن كار ديگر مي كنند

مشكلي دارم ز دانشمند مجلس بازپرس

توبه فرمايان چرا خود توبه كمتر مي كنند

اين دومين باري است كه اين دو بيت را در ابتداي نوشته خود مي آورم . بار اول به هنگام دستگيري سردار زارعي در يك خانه فساد و در وضعيت نامناسب بود و متاسفانه اينبار هم و باز هم براي خبر دستگيري يكي از روحانيون شهرستان تويسركان با نام شيخ حسن گلستاني است كه در وضعيتي نامناسب با يك زن شوهر دار دستگير شده است.
اولين خبر:چندي پيش خبري به سرعت در ميان مردم شهرستان تويسركان دهان به دهان مي گشت كه حاج آقا گلستاني را در منزلي به همراه يك زن شوهر دار و با عرق و ورق و زرورق دستگير كرده اند. خبر بسيار عجيب و دردناك و در عين حال حيرت انگيز بود اما واقعيت داشت.شيخ حسن گلستاني كه ديگر به آقا گلي مشهور شده بود به خبر اول شهرستان تبديل شده بود و دهان به دهان مي گشت.
يك بمب خبري در تويسركان:اما چندي بعد بمبي خبري در شهرمان منتشر شد كه خبر از انتشار يكي از فيلم هاي غيراخلاقي آقا گلي در سطح شهرستان داشت. بيشتر كه پرس و جو كرديم متوجه شديم كه متاسفانه خبر صحت دارد و يك فيلم 14 دقيقه اي از اين عمل زشت براي موبايلها منتشر شده است و به سرعت در حال انتشار است. متاسفانه مشاهده فيلم صحت خبرهاي قبلي را تائيد مي كرد و آنان كه شيخ گلي را مي شناختند اصل بودن فيلم را تائيد مي كردند.اين فيلم نيز كه اينك تقريبا همه مردم تويسركان آن را يكبار ديده اند نقل محافل شد و تقريبا جو بسيار بدي را در شهر تويسركان ايجاده كرده بود.به يكبار خبر رسيد كه گل2 و گل 3 هم به بازار! آمده است و فيلم هاي ديگري هم از شيخ گلي موجود است. هر چند اين فيلم ها كمتر پخش شده و كمتر كسي ديده شده اما اين خبر هم آب سرد ديگري بر پيكره مردم بود كه هميشه به روحانيت احترام مي گذاشتند.نكته جالبي كه در فيلم گل يك! وجود دارد خواندن بيت دومي است كه در ابتداي همين نوشته آمد.شايعات:اما درباره اين موضوع شايعاتي هم وجود دارد كه چون من تائيدي بر آنها نيافته ام تنها در حد شايعه به بيان آن مي پردازم:1ـ شنيده مي شود كه فيلم آقا گلي در كل استان همدان و همچنين شهر ها و استان هاي همجوار چون كرمانشاه و كردستان پخش شده است.2ـ شنيده مي شود كه سخنراني ظهور روز عاشوراي آقا گلي به همراه فيلم شاهكارش از يك شبكه ماهواره اي پخش شده است!!!3ـ شنيده مي شود در يكي از اين فيلم ها آقا گلي با لگد عمامه اش را به سمتي پرتاب مي كند.4ـ شنيده مي شود كه در يكي از اين فيلم ها حاج آقا بعد از انجام عمل زنا به زن مي گويد: حالا بروم و دو ركعت نماز براي اين مردم نادان بخوانم!!!5ـ من دقيقا از حكم ايشان اطلاع ندارم اما شنيده ام حكم حاج آقا 12 سال حبس و 40 ضربه شلاق بوده است. البته خلع لباس كه حتما شده است.6ـ شنيده مي شود حاج آقا بعد از آزادي مجددا دستگير شده است.7ـ
شنيده مي شود كه حضور مردم در مساجد پس از انتشار اين اخبار كمرنگ شده است

+18_لینک فیلم sexy آخوند با زن همکارش