Tuesday, October 21, 2008

آنچه بدها همه دارند تو تنها داری



رییس جمهور وقیح: رییس جمهوری است که حتی پس از روشن شدن موضوع جعلی بودن وزیر خود لزوم دارا بودن مدرک برای تصدی پست وزارت را از بیخ و بن رد می کند .
رییس جمهور پررو: رییس جمهوری است که حتی پس از مشخص شدن اشتباهش در به کارگیری یک دزد ناموس جاعل و قانون شکن به جای عذر خواهی از مردم و اعلام شرمندگی از انتخاب خود احساس افتخار می کند .
رییس جمهور بی تربیت: کسی است که از پشت تریبون به دلایل ایدئولوژیک و شخصی منتقدین خود را بزِغاله می خواند و همجنس گرایان را در یک تریبون دانشگاهی «همجنس باز» می خواند.
رییس جمهور فرافکن: رییس جمهوری است که پس از مشخص شدن خبط و خطا در معرفی یک خلاف کار حرفه ای بعتوان وزیر به جای به عهده گیری مسوولیت گناه را بر گردن یک شخص خیالی که حتی وجود خارجی ندارد انداخته و حکم پیگیری وی را صادر می کند .


رییس جمهور حقه باز و متظاهر: رییس جمهوری است که به شیوه چاپارهای دوران هخامنشی و با وقت و هزینه ملت هدایای سی و پنجاه هزار تومانی را بین روستاییان ساده دل پخش کرده و در عوض پول فروش نفت آنان را صرف هزینه های اعطینای تولید موشک با فوتوشاپ و سفاین فضایی می کند که هیچگاه به مدار نرسیدند و هیچ آزمایشی را برگزار نکردند.
رییس جمهور دین فروش: رییس جمهوری است که برای زمان سجاده پهن می کند و در سفر استانی به بلوچستان زمان ظهور غایب را دوسال دیگر تعیین کرده و در کنگره پیمان شانگهای قبل از شروع سخنرانی ده دقیقه ادعیه عربی در مدح امام ? را تحویل یک مشت رییس جمهور کمونیست و سنی مدهب داده و مراتب ریشخند ملت ایران را فراهم می کند .
رییس جمهور بی ارزش: رییس جمهوری است که با حضور خود در اجلاس فائو در ایتالیا و تبدیل شدن به یک مضحکه سیاسی در کمال تحقیر و.................و
این رییس جمهور یک موجود خیالی است که هیچگاه در هیچ جای جهان ظهور نخواهد کرد ولی اگر شخص اول قوه مجریه در جایی واجد این شرایط بود، قطعا آن کشور دیگر محل مناسبی برای زندگی نیست.