Thursday, October 23, 2008

احمدی نژادیسم _احمدی نژاد و آنجلینا جولی





احمدی نژادیسم...
احمدی نژادیسم، یک سندرم حاد است که از ترکیب چند بیماری فوبیا(ترس بیهوده)، ریا،مانیا، پارانویا( احساس همزمان عظمت و وحشت)، انورکسیا(بی اشتهایی دائمی)و نارسیسیسم ایجاد می شود، چهار سال طول می کشد و بسرعت سرایت می کند


جوک های مربوط به احمدی نژاد

کفش شماره
43یک روز احمدی نژاد با لباس مبدل رفته بود برای دیدار از مناطق محروم. یک پسر بچه کوچولو رو دید که داره با پای برهنه راه می ره. بهش گفت: پسرم! به امید خدا کلاس چندمی؟ پسر پابرهنه گفت: به امید خدا هنوز مدرسه نمی رم. احمدی نژاد گفت: پس به امید خدا چی کار می کنی؟ پسرپابرهنه گفت: به امید خدا ننه و بابام مردن و من کارگر هستم. احمدی نژاد بهش گفت: پس چرا کفش نپوشیدی؟ پسر پابرهنه گفت: چون کفش ندارم. احمدی نژاد خیلی ناراحت شد و شروع کرد به گریه کردن تا عکاس ها ازش چند تا عکس بگیرن و به پسر گفت: من بهت قول می دم وقتی رفتم تهران برات یک کفش بفرستم. پسرپابرهنه گفت: تو چی کاره هستی که می خوای برای من کفش بخری و بفرستی؟ احمدی نژاد گفت: من احمدی نژاد هستم و رئیس جمهور ایرانم. پسر گفت: پس احمدی نژاد توئی؟ احمدی نژاد با خوشحالی گفت: پس منو شناختی، حالا بگو شماره پات چنده که برات از تهران کفش بفرستم. پسر گفت: شماره پای من 43 است. احمدی نژاد گفت: ولی کفش شماره 43 که برای تو خیلی بزرگه؟ پسر گفت: تا موقعی که تو به وعده ات عمل کنی و کفش رو بفرستی شماره پای من 43 می شه.

شپش های ماده، شپشها ی نر


اگر گفتین برای چی احمدی نژاد اخیرا فرق باز کرده؟- چون قراره از این به بعد شپش های نر سمت راست و شپش های ماده سمت چپ بشینن که مشکل اخلاقی هم بوجود نیاد



دو نفر حساب کن


احمدی نژاد با لباس مبدل و عینک دودی رفت توی شهر که ببینه مردم در موردش چی می گن. سوار یک تاکسی شد و جلوی تاکسی نشست و گفت: دو نفر حساب کن.راننده تاکسی گفت: دو نفر حساب کنم؟ به تخمم ام حساب نمی کنم



احمدی نژاد و قزوین


امام جمعه قزوین از احمدی نژاد تشکر کرد و براش پیام فرستاد و گفت: ما مردم قزوین از شما تشکر می کنیم، چون از وقتی شما رئیس جمهور شدی همه دنیا به ما پشت کرده.
وبای احمدی نژادی


اگر گفتین چرا وقتی احمدی نژاد روی کار اومد وبا در کشور شیوع پیدا کرد؟- چون احمدی نژاد وقتی رفته بود بازدید سد کرج شورتش افتاد توی سد کرج.اما الهام سخنگوی دولت این موضوع را تکذیب کرد و گفت: این غیرممکن است، چون ایشان فقط همان یک شورت را داشت
کاپشن احمدی نژادی( نسخه شهریور ماه)


احمدی نژاد از یکی از مردم می پرسه: به نظرت من چقدر ارزش دارم؟ یارو می گه: پنج هزار تومن. احمدی نژاد می گه: فقط این کاپشن احمدی نژادی که من پوشیدم قیمتش پنج هزار تومن هست. یارو می گه: منم همون رو حساب کرد



قیمت لبنیات ثابت خواهد ماند


احمدی نژاد وقتی انتخاب شد اعلام کرد من قیمت همه اجناس رو کم می کنم جز لبنیات، به احترام همه اون گاوهایی که به من رای دادن
احمدی نژاد و آنجلینا جولی


یه روز یکی می ره جهنم می بینه احمدی نژاد داره با آنجلینا جولی می رقصه. داد می زنه و به مامور جهنم می گه: منم می خوام مثل احمدی نژاد عذاب بکشم. مامور عذاب می گه: این عذاب احمدی نژاد نیست، عذاب آنجلینا جولی یه


احمدی نژاد داماد می شود

اگر گفتین شباهت احمدی نژاد و داماد چیه؟- هر دو تاشون خواهر ملت رو چیز می کنن

دعای جوشن کبیرروی پیام گیر احمدی نژاد


این پیام گذاشته شده بود: لطفا پس از شنیدن دعای جوشن کبیر پیام خود را بگذارید