Sunday, January 10, 2010

ماجرای احضار کاردار ایتالیا در تهران:

شب گذشته کاردار و بقیه کارمندان سفارت ایتالیا در تهران دستگیر و به وزارت خارجه برده شدند تا مراتب ناخرسندی و نگرانی جمهوری اسلامی را درباره افشا شدن سفرهای جاسوسی مارکوپولو٬ این عنصر خودفروخته کشورهای غربی٬ ابلاغ کنند.
کاردار ایتالیا که به هنگام احضار بشدت توسط لباس شخصی‌ها و برادران بسیج مورد شرب و شتم اسلامی قرار گرفته بود و نای حرف زدن نداشت قول داد تا در اسرع وقت موضوع را به دولت متبوع خویش منتقل کند.
در این ملاقات وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: هرچه زودتر مارکوپولو را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی ایران دهید تا معلوم شود اغتشاشات اخیر توسط چه عوامل خارجی طراحی میشده است.
کاردار ایتالیا قول داد همه موارد درخواستی را به رم منتقل خواهد کرد.
همچنین وزیر امور خارجه کشورمان به کاردار ایتالیا گفت: مارکوپولو علاوه بر خراب کردن جاده ابریشم در مسیر عبورش از خاک ایران٬ طرز تهیه پیتزا را از مردم ایران زمین یاد گرفت (در قدیم مردم ایران عادت داشتند گوشت کوبیده را بمالند روی لواش و بخورند) و آنرا به غرب فروخت و پول زیادی گیرش آمد که با آن پول افتاد توی کار برج سازی که امروز برج پیتزا یکی از آن برجهایی است که در واقع از پول ملت ایران ساخته شده است و باید به ایران منتقل شود.
در پایان این دیدار کاردار ایتالیا حسابی گیج شده بود و گفت: خدا ایشالله ما را از دست این حکومت نجات دهد!

http://mollah.blogspot.com/2010/01/blog-post_10.html

طنز سیاسی و طنز اجتماعی