Thursday, January 28, 2010

حمله نیروهای گارد ویژه به دفتر مرکزی حزب پان ایرانیست

حمله نیروهای گارد ویژه به دفتر مرکزی حزب پان ایرانیست
پاینده ایران
دیروز چهارشنبه [۷بهمن ماه] به هنگام نشست هفتگی در دفتر مرکزی حزب پان ایرانیست در تهران ده ها تن از نیروهای گارد ویژه با حمله به دفتر حزب پان ایرانیست،نشست حزبی را مختل کرده و دست به تخریب دفتر حزب زدند.
نیروهای گارد ویژه و لباس شخصی که بیش از صد تن بودند به هنگام ورود ابتدا با مقاومت گارد حزبی مواجه شدند ولی پس از نشان دادن حکم قضایی وارد سالن شده و اقدام به تهدید و ترعیب و تخریب نمودند.
از آغاز این سال حملات شدیدی نسبت به حزب پان ایرانیست از سوی حاکمیت فرقه ای صورت گرفته است.علاوه بر تبعید مسئول سازمان جوانان حزب(سرور کلاشی) به شهرستان خاش، بازداشت ها و احضارهای پی در پی و مکرر ، احکام سنگین دستگاه قضایی ِ حاکمیت نیز متوجه وطن پرستان بوده است.
سرور هومن اسکندری،سرور ابوالفضل عابدینی،سرور حسین شهریاری(از اعضای شورای رهبری)،سرور شاهین زینعلی،سرور بیژن جانفشان،سرور ساسان بهمن آبادی،سرور یاشار اکبری و تنی چند از هواداران و نزدیکان به حزب در تهران و شهرستان ها طی چند ماه گذشته بازداشت و مورد بازجویی و شکنجه قرار گرفته اند.
گفتنی است که مراسم بزرگداشت جاودان یاد، سرور دکتر ابراهیم میرانی (از اعضای شورای رهبری) که قرار بود امروز در یکی از مساجد تهران برگزار شود از سوی نهادهای امنیتی حاکمیت فرقه ای لغو شده است.همچنین در چند ماه گذشته بسیاری از تارنماها و تارنگارهای رسمی و نیمه رسمی حزب و سازمان جوانان آن بارها فیلتر شده و تلاش می شود هرگونه ارتباط و امکان از این حزب دیرینه سلب گردد.
هم میهن! پان ایرانیست ها سربازان راستین و پاسداران حقیقی این مرز و بوم هستند.هر فرد پان ایرانیست پیش از پیوستن به حزب سوگند یاد می کند که تا پای جان از شرف و آبرو و شکوه ایران پایداری کرده و تا جان در سینه دارد در راه خوشبختی فرد فرد ملت بزرگ ایران کوشش کند.به یقین هیچ نیروهای ناتوان و از نفش افتاده حاکمیت فرقه ای هیچ گاه و با هیچ عملی نمی توانند ما را از مبارزه در راه آزادی و دموکراسی برای ایران باز دارند.هیچ یک از اعمال انجام شده از قبیل بازداشت،تهدید،اخراج از دانشگاه،محرومیت از حقوق اجتماعی،حمله به دفاتر،اخطارهای تلفنی حاصلی در روحیه ایران پرستان نخواهد داشت.ما تا پای جان برای مردم ایران در وجب به وجب این سرزمین(بی هیچ چشم داشتی) مبارزه می کنیم.
احتمال می رود در روزهای آینده برخورد نظام پوسیده ی فرقه ای با ایران دوستان ابعاد تندتر و خشن تری به خود بگیرد.ولی هر ایرانی ِ "آزاده ای" یک پان ایرانیست است و مگر می شود همه ملت را در بند کرد؟
پاینده ایران