Saturday, August 22, 2009

افشای جزییات قتل فاطمه براتی در 23 خرداد از سوی يک شاهد عينی.

دريافت با ایميل
اينجانب مريم فتوحی سرا دانشجوی حقوق روز 23 خرداد درپی انتخابات دروغين و نشان دادن اعتراض خود از شهرستان ساعت 7 صبح با هماهنگی قبلی با دختر خا له ام به مقصد تهران حرکت کردم ساعت 3 بعداظهر وارد تهران شدم در ترمينال دختر خاله ام منتظرم بود با دختر خاله ام به طرف خوابگاه دختران واقع در کوی دانشگاه حرکت کرديم ساعت 4 به خوابگاه رسيديم وارد اتاق مشترک دخترخاله ام ودوستانش شديم به محض ورود به اتاق با دوستان دختر خاله ام که مشغول نوشتن شعار بر روی مقوا بودنند آشنا شدم و تا ساعت 6 مشغول نوشتن شعار با همکاری اين دانشجويان بوديم. در طول اين زمان فاطمه با دانشجويان پسر از طريق تلفن هماهنگی ميکرد . ساعت تقريبا نزديک به 6/5 با همراهی قريب به بيست نفر از دانشجويان دختر از خوابگاه به طرف دانشگاه تهران حرکت کرديم .7/5بعداظهر به دانشگاه رسيديم که به خيل جمعيت پيوستيم وشروع به دادن شعار کرديم و اعتراضات جنبه همگانی تری گرفت.نزديک به يک ساعت تظاهرات آرام خود را داشتيم که با حمله نيروهای يگان ويژه و موتورسواران به ما و جمعيت اعتراض کننده مواجه شديم که متقابلا ما و مردم نيز به دفاع از خود پراختند.وما دختر ها هم برای کمک به دوستانمان اقدام به جمع آوری سنگ ميکرديم و به جمعيت می رسانديم وبچها هم با آتيش زدن سطل آشغالها و گذاشتن نرده سعی بر مسدود کردن راه برای ورود موتورسواران ميکرنند.تقريبا تا ساعت 10 شب در اين منطقه با نيروهای يگان ويژه و لباس سخصی ها درگير بوديم.بعد از ساعت10 به علت فشار نيروهای يگان ويژه و لباس شخصی ها مجبور به عقب نشينی شديم و جمعيت به گروهای کوچيک تبديل شد ومن هم همراه با ديگردانشجويان به طرف کوی دانشگاه با دادن شعار حرکت کرديم تقريبا ساعت 11 شب به کوی رسيديم متوجه شديم به داخل کوی حمله شده و سراسر آن منطقه پر از لباس شخصی ها و يگان ويژه ميباشد و دراين حين موتورسواران و لباس سخصی ها به طرف ما هجوم کردنند .با حمله نيروها به ما و بچه ها با توجه به تعداد نيروها اقدام به فرار کرديم که من و دختر خاله ام و فاطمه براتی و الهام هاشمی باهم اقدام به فرار کرديم و با توجه به دور شدن بچه ها نير وها دست از تعقيب برداشتند که فاطمه با دادن شعار اقدام به انداختن سنگ به اين لباس شخصی ها کرد و شروع به دادن شعار مرگ بر ديکتاتور کرد که سه تا از اين لباس شخص ها به طرف ما هجوم آوردن که ما دوباره فرار کرديم من که يکمی از دختر خاله ام و فاطمه فاصله گرفته بودم با شنيدن صدای تير که همراه با فرياد فاطمه همراه بود وقتی برگشتم ديدم فاطمه روی زمين افتاده ودختر خاله ام بالای سرش وايستاده و جيغ ميکشه که در اين يکی از اون لباس سخصی ها که اسلحه هم در دست داشت دختر خاله ام رو از پشت سر گرفت .من که ترس سراسر وجودم رو فرا گرفته بود و فقط خدا ميداند که چه فضای در اون صحنه حاکم بود .من با سرعت و تا آخرين توان دويديم که نميدونم مردم بخاطر شنيدن صدا به بيرون از خانه اومدن يا چی من با ديدن خانمی که جلوی در ايستاده با سرعت به داخل خانه اين خانم شدم من که با ديدن صحنه قتل فاطمه کاملا شوک شده بودم ترسی که خودم داشتم و نگرانی از وضيعت دختر خاله ام از اين خانم خواهش کردم به من پناه بده که اين خانم منو به داخل خونش بد وتا صبح دراين منزل بودم من که به علت اينک دختر شهرستان بودم و اصلا به تهران آشنا نبودم به يکی از اقوام که ساکن تهران بود زنگ زدم و از ايشان خواستم که بياد .که بعد از نيم ساعت فاميلمان دنبالم آومد که خواهش کردم منو برسونه به ترمينال تا به شهرستان برگردم و ساعت 9 صبح از ترمينال به طرف شهرستان محل اقامتم راه افتادم ساعت 5بعد ازظهر بود که به شهر محل اقامتم رسيدم وسريعا به خانواده دختر خاله ام زنگ زدم و جريان دستگيری ايشان رو اطلاع دادم و بعد چون شوهرم اروپا بودنند زنگ زدم وماجرا اطاع دادم به علت ترسی که داشتم و امکان شناسايم وجود داشت بايد سريعا محل اقامتم رو ترک ميکردم و پس با يکی از اقوام تماس گرفتم و هماهنگی های لازم رو انجام دادم و وشبانه محل اقامتم رو ترک کردم .طبق اطلاعاتی که از مادرم بهم رسيد شنبه 7 تير ماه نيروی های لباس شخصی به منزل ما هجوم برده اند و بدنبال من کل خونه رو جستجو ميکنند و مادرم رو تحت فشار ميذارنند که از من خبری دريافت کنند که موفق به اينکار نميشوند.ودر آخر مدراک شخصی من رو همراه خودشون ميبرنند.منهم بدنبال اين قضيه که دريافتم مورد شناسايی قرار گرفتم با هماهنگی شوهرم که در اروپا بود بهمراه فرزندم از کشور خارج شدم .و تا همين لحظه هم دختر خالم در بند هست .و متاسفانه خودم هم در شوک اين حادثه تا به الان قرار دارم چون دختری هم سن خودم بدون هيچ گناهی براحتی بدست اين جنايت کاران به قتل رسد بدون اينکه کسی مورد باز خواست قرار بگيره
----------
..

روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت کشته شدن ۵ دانشجو از جمله دو دانشجوی دختر را در جریان حمله ی نیروهای امنیتی به کوی دانشگاه تهران تایید کرد. اسامی کشته شدگان مبینا احترامی، فاطمه براتی، کسری شرفی، کامبیز شعاعی و محسن ایمانی اعلام شده است. بنا به گزارش ها، دولت احمدی نژاد پیکر جان باختگان کوی دانشگاه را به طور مخفیانه به خاک سپرده است