Wednesday, August 26, 2009

احمد باطبی: به مجلس ششمی ها گفتم در زندانها تجاوز وجود دارد گوش ندادند حالا دارند می بینند

احمد باطبی: به مجلس ششمی ها گفتم در زندانها تجاوز وجود دارد گوش ندادند حالا دارند می بینند

یکی از فعالان سیاسی ایران در خارج از کشور اهمال مجلس ششم در برخورد قانونی با پدیده تجاوز در زندانها را نتیجه وضع اسفبار امروز دانست و گفت: به مجلس ششمی ها گفتیم که در زندانها تجاوز جنسی وجود دارد اما آنها ترتیب اثر ندادند.
احمد باطبی در گفتگو با صدای امریکا گفت: روزی که من را دستگیر کردند در بازداشتگاه از من خواستند که لخت شوم و حتی شورتم را نیز در بیاورم بعد از اینکه مجبور به این کار شدم بازجو ها تا دقایقی به حالت تمسخر به من می خندیدند.
احمد باطبی افزود: گزارش همه این اقدامات ضد بشری در زندانهای جمهوری اسلامی را به مجلس ششمی های اصلاح طلب آن زمان دادم اما حضرات ترتیب اثر ندادند و حالا امروز خودشان با این مصیبت بزرگ دست به گریبانند