Monday, August 24, 2009

متن سوگندنامه تيرخلاص زن در مراسم تحليف

متن سوگندنامه تيرخلاص زن در مراسم تحليف

من بعنوان نوکر چشمو گوش بسته ولايت وقيح علي شيره اي سوگند يادميکنم

1 تمام زندانهاى ايران را بکلاسهاى درس براى جوانان تبديل نموده وهرچه دانشجو درايران هست درآنجا نام
نويسى کنم

2 سوگند ياد ميکنم که تمام پول نفت ايران را دراختيار روسهاوحماس وهوگوچاوز .و...گذاشته که آنها ازمقام
رهبرى حمايت کنند

3 من بعنوان ريس مملکت سوگند ياد ميکنم که مشتى آدم خودفروخته بى پدرومادر را بنام لباس شحصى هاواطلاعاتيها دور خود وبيت رهبرى جمع کنم که منافع سيدعلى آقا وجان ايشان مراقبت نمايند

4 تمام دانشگاههارا بگورستان تبديل نمايم ..به آقا مجتبى خامنه اى اختيار تام ميدهم که درايران هر گوهى که دلشان
ميخواهد بخورد وجوابگوى هيچکس هم نباشد..

آقاى رئيس مجلس بسه يا بازم قسم بخورم خسته شدم دهنم بوى خون گرفته اونم بوى خون ( نداها و سهرابها) وديگر جوانان ايران

احکام جديد براى حلال وحرام در حکومت استبداد

موارد ذيل جز احکام حرام است.

گفتن الله اکبر,داشتن رنگ سبز,خنده,شادى,لباسهاى رنگى شيک,ارايش,ایستادن,راه رفتن,نشتن,به سرمزار رفتن,ماهواره داشتن,تلفن همراه,نفس کشيدن,اعتراض کردن,با مادر يا خواهر بلاخص زوج خود بيرون رفتن,موسيقى,اواز,ترانه,شعار,

موارد حلال عبارت اند از.

دزدى ميلياردى رهبر.کشتار وشکنجه بيگناهان,کشيدن واستفاده از مواد مخدره,دروغ,افتراع,لواط وتجاوز توسط نيروهاى بسيج ولباس شخصى وابسته به رهبرى,کشتاره مردم بي سلاح

زندگی نكن برای مردن، بمير برای زندگی