Tuesday, August 25, 2009

بيهوش كننده الكترونيكي وسيله اي مفيد براي مواقع نياز جهت دفاع شخصي و رهايي از چنگال مزدوران جمهوري اسلامي

دفاع شخصی حق مسلم و طبیعی هر فردی است


جنبش ازادي خواهي ایرانيان یک جنبش مسالمت آمیز است ولی لباس شخصی های جنایتکار اکثراً آنرا به صحنه ضرب و شتم جوانان ، زنان و حتی افراد سالخورده تبدیل کرده اند لذا برای دفاع شخصی ما نیز باید بفکر چاره باشیم . یک وسیله دفاع شخصی تفنگ بیهوش کننده است و این وسیله با تولید یک ولتاژ بالا مثلاً حدود دو هزار ولت باعث بیهوشی انسان یا حیوانات دیگر میشود . این ولتاژ بالا اگرچه باعث مرگ نمی شود ولی دستگاه تعادل و تفکر را برای مدتی متلاشی میکند .
اگرچه از این تفنگ بیهوشی بیشتر پلیس استفاده میکند ولی خیلی از افراد آنرا برای دفاع شخصی و در موقعی که مورد حمله افراد جنایتکار قرار میگیرند استفاده می نمایند . ( در فیلمهای هالیوودی زیاد از این صحنه ها دیدیم )
تفنگ بیهوش کننده یک وسیله ساده الکترونیکی است که آنرا با هزینه کم ( حدود چند هزار تومان ) میتوانیم شخصاً درست کنیم.
توجه داشته باشید که این تفنگ سبب مرگ نمی شود و فقط شخص مهاجم را بیهوش می نماید .
برای تهیه این تفنگ به یک باطری 9 ولتی و یک ترانسفورماتور کوچک که بتواند ولتاژ را مجدداً چند هزار ولت بالا ببرد نیازمندیم همچنین به یک خازن نیز احتیاج داریم که ولتاژ را در خود ذخیره کرده و بعداً بسرعت آنرا در بدن شخص مهاجم تخلیه نماید ، این تفنگ دارای دو الکترود است که وقتی این دوسر به بدن شخصی متصل می شود ( یا حتی بدون تماس نزدیک میشود ) شارژ الکتریکی را در بدن تخلیه کرده و شخص را بیهوش میکند.
در عکسهای زیر 5 روش برای ساختن این وسیله مفید آورده شده است ، لطفاً برای ساختن تفنگ بیهوش کننده از یکی از 5 مدار زیر استفاده نمایید
به این لینک بروید


http://www.4shared.com/file/127511072/3042a52d/Stun_Gun.html