Friday, August 14, 2009

من برای کشورم چه کاری می توانم انجام دهم؟ حتی اگر توان حضور در تجمعات و تظاهرات را ندارم

من برای کشورم چه کاری می توانم انجام دهم؟
حتی اگر توان حضور در تجمعات و تظاهرات را ندارم می توانم کارهایی را برای آزادی کشورم انجام دهم می توانم با انجام همه یا برخی از کارهای زیر به هم وطنان زندانی خودم کمک کنم.
1- می توانم دیگر از طریق همراه اول و ایرانسل پیام کوتاه ارسال نکنم.
3- می توانم کالاهایی که از طریق صدا و سیما تبلیغ می شوند نخرم..
4- می توانم دیگر روزنامه های کیهان, جام جم, ایران و وطن امروز نخرم.
5- می توانم کالاهای شرکت هایی که در روزنامه های کیهان, جام جم, ایران و وطن امروز تبلیغ می کنند نخرم.
6- می توانم با خارج ساختن پولم از موسسات مالی اعتباری مهر, انصار, قوامین, سینا و بانک های سرمایه, کشاورزی, پاسارگاد و ملت آنها را که به مافیای اقتصادی خامنه ای و هوادارانش تبدیل شده اند تضعیف کنم.
7- می توانم با شعارنویسی یا حتی کشیدن نماد پیروزی به شکل عدد هفت ( V) روی اسکناس ها, دیوارها, کیوسک های تلفن, و.....پیام زنده بودن جنبش سبز را در دل و جانم به همه اعلام کنم.
8- می توانم دیگر در صندوق های صدقاتی که به جیب موتلفه وصل است پول نریزم و کمک هایم را به مستحق شناخته شده تقدیم کنم.
9- می توانم با ارسال اخبار و اطلاعات از طریق ایمیل, شب نامه, شفاهی باعث روشن شدن ذهن همه مردم در شهرها و روستاها شوم.
10- می توانم با همسایه یا همکار بسیجی ام صحیت کنم و او را از وضعیت اسفبار مردم آگاه کنم.
11- می توانم با پدر یا بردارم که در نیروی انتظامی یا سپاه خدمت می کند صحبت کنم و آنها را به سوی مردم دعوت کنم..
12- می توانم با یک ماژیک ساده شب موقع برگشتن به منزل تابلویی را که نام کوچه روی آن درج شده به نام شهید و نماد جنبش ندا آقا سلطان تغییر دهم. 13- می توانم اخبار تجمعات را به دوستانم اطلاع دهم.
14- می توانم با تحریم بورس منابع مالی خود را از این بازار بیرون بکشم.
15- می توانم شبها با شعار خواب را از سر بسیجیان خارج کنم.
16- می توانم با شرکت در اعتصابات یا عدم انجام کار در محل کار مانع پیشبرد اهداف حکومت شوم.
17- می توانم سایت های دولتی را تخریب و هک کنم.
18- می توانم اگر در خارج کشور هستم به برنامه های زنده تلویزیون حکومت زنگ بزنم و آنها را سرزنش کنم.
19- می توانم اسامی زندانیان و شهدا را به مراجع و خبرگزاری های بین المللی اطلاع دهم.
20- می توانم دیگر گوشی های نوکیا و زیمنس را نخرم.
21- می توانم این ایمیل را برای حداقل 50 نفر ارسال کنم.نتیجه دو اقدام بزرگ ملی
1- فروش نوکیا نصف شد به تایید مغازه داران ، بازار و اعتماد ملی
2- رکود در آگهی های صدا و سیما به تایید حیات نو و تابناک
جمهوري سكولار و دموكراتيك ايراني

پاينده باد ايران