Friday, August 14, 2009

من برای کشورم چه کاری می توانم انجام دهم؟ حتی اگر توان حضور در تجمعات و تظاهرات را ندارم

می توانم کارهایی را برای آزادی کشورم انجام دهم می توانم با انجام همه یا برخی از کارهای زیر به هم وطنان زندانی خودم کمک کنم.

می توانم دیگر از طریق همراه اول و ایرانسل پیام کوتاه ارسال نکنم.3- می توانم کالاهایی که از طریق صدا و سیما تبلیغ می شوند نخرم..4- می توانم دیگر روزنامه های کیهان, جام جم, ایران و وطن امروز نخرم.5- می توانم کالاهای شرکت هایی که در روزنامه های کیهان, جام جم, ایران و وطن امروز تبلیغ می کنند نخرم.6- می توانم با خارج ساختن پولم از موسسات مالی اعتباری مهر, انصار, قوامین, سینا و بانک های سرمایه, کشاورزی, پاسارگاد و ملت آنها را که به مافیای اقتصادی خامنه ای و هوادارانش تبدیل شده اند تضعیف کنم.7- می توانم با شعارنویسی یا حتی کشیدن نماد پیروزی به شکل عدد هفت ( V) روی اسکناس ها, دیوارها, کیوسک های تلفن, و.....پیام زنده بودن جنبش سبز را در دل و جانم به همه اعلام کنم.8- می توانم دیگر در صندوق های صدقاتی که به جیب موتلفه وصل است پول نریزم و کمک هایم را به مستحق شناخته شده تقدیم کنم.9- می توانم با ارسال اخبار و اطلاعات از طریق ایمیل, شب نامه, شفاهی باعث روشن شدن ذهن همه مردم در شهرها و روستاها شوم.10- می توانم با همسایه یا همکار بسیجی ام صحیت کنم و او را از وضعیت اسفبار مردم آگاه کنم.11- می توانم با پدر یا بردارم که در نیروی انتظامی یا سپاه خدمت می کند صحبت کنم و آنها را به سوی مردم دعوت کنم..12- می توانم با یک ماژیک ساده شب موقع برگشتن به منزل تابلویی را که نام کوچه روی آن درج شده به نام شهید و نماد جنبش ندا آقا سلطان تغییر دهم. 13- می توانم اخبار تجمعات را به دوستانم اطلاع دهم.14- می توانم با تحریم بورس منابع مالی خود را از این بازار بیرون بکشم. 15- می توانم شبها با شعار الله اکبر خواب را از سر بسیجیان خارج کنم.16- می توانم با شرکت در اعتصابات یا عدم انجام کار در محل کار مانع پیشبرد اهداف حکومت شوم.17- می توانم سایت های دولتی را تخریب و هک کنم.18- می توانم اگر در خارج کشور هستم به برنامه های زنده تلویزیون حکومت زنگ بزنم و آنها را سرزنش کنم.19- می توانم اسامی زندانیان و شهدا را به مراجع و خبرگزاری های بین المللی اطلاع دهم.20- می توانم دیگر گوشی های نوکیا و زیمنس را نخرم.21- می توانم این ایمیل را برای حداقل 50 نفر ارسال کنم.نتیجه دو اقدام بزرگ ملی1- فروش نوکیا نصف شد به تایید مغازه داران ، بازار و اعتماد ملی2- رکود در آگهی های صدا و سیما به تایید حیات نو و تابناک

فقط جمهوري سكولار و دموكراتيك ايراني

پاينده باد ايران