Tuesday, November 4, 2008

امام جمعه تويسرکان: من محلل بودم

ملت عزيز و هميشه در صحنه ايران
من نيز صحنه را ديدم و بايد عرض کنم که صحنه به هيچ وجه ساختگي نبود اما اين اقدام
بنده به هيچ وجه عمل زناي محصنه محسوب نمي شود زيرا آن خانم در آن لحظه قانونا و شرعا همسر بنده بود. زني که شما در صحنه مشاهده کرديد، فاطمه رجب زاده نام دارد که هم اکنون همسر قانوني و شرعي آقاي غلامعلي الهه زاده مي باشد که اين آقا از کارمندان دفتر من هستند. مدتي پيش آقاي الهه زاده بر اثر موضوعي از دست خانم رجب زاده خشمگين مي شود و در هنگام خشم همسر خويش را سه طلاقه مي کند اما پس از اين که خشمش فروکش مي کند از کرده ي خويش پشيمان مي شود و بار ديگر از خانم رجب زاده تقاضاي ازدواج مي نمايد. بر اساس قوانين شرعي شخصي که همسر خويش را سه طلاقه کرده ديگر نمي تواند با وي ازدواج کند مگر اين که کس ديگري با وي ازدواج نموده و سپس وي را طلاق دهد که در اصطلاح فقهي به اين شخصص محلل گفته مي شود يعني کسي که حلال مشکلات است. اين زوج براي برطرف کردن مشکل شان به نزد من آمدند و از من خواهش کردند که به عنوان محلل اين معضل آن ها را حل بنمايم، از آن جا که بنده همواره زندگي ام را وقف خدمت به مردم و حل کردن مشکلات شان نموده ام نتوانستم از قبول درخواست آن ها سر باز زنم. اين شد که بنده خانم رجب زاده راعقد نمودم و براي اينکه کارم جنبه ي ريا پيدا نکند قبلش همسرم را به خانه ي مادرش فرستادم تا کسي پي به اين فداکاري من نبرد زيرا من دوست ندارم کسي از کارهاي خيري که براي مردم انجام مي دهم باخبر شود. صحنه اي که شما عزيزان مشاهده نموديد در حقيقت در طي همان دو ساعتي اتفاق افتاده که خانم رجب زاده همسر قانوني و شرعي من بودند و من هيچ گناهي را مرتکب نشده ام. من مايل نبودم مردم پي به محلل بودن من ببرند اما حال که ناگزير همه دانسته اند در همين جا اعلام مي کنم که به صورت خالصانه در خدمت مردم هميشه در صحنه ي ايران هستم و هر کس که نظير مشکل اين زوج را داشته باشد مي تواند روي من حساب کند
والسلام عليکم و الرحمة الله و برکاته
حاج حسن گلستاني، امام جمعه تويسرکان