Saturday, August 1, 2009

رژیم تهران سه توریست آمریکايی را بازداشت کرده است؛

CNN
خبرگزاری فرانسه در گزارشی از واشنگتن به نقل از شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد، رژیم تهران سه توریست آمریکايی را در مرز ایران و عراق بازداشت کرده است.
یک مقام وزارت خارجه آمریکا با تائید این خبر گفت، سفارت آمریکا در بغداد در حال تحقیق در باره بازداشت این سه تبعه آمریکايی است.
یک مقام دولت محلی کردستان عراق به سی ان ان گفت، سه توریست آمریکايی هنگامی که از یک محل توریستی در شمال کردستان عراق در نزدیکی مرز ایران دیدن می کردند، بازداشت شدند.
به گفته این منبع، توریستهای آمریکايی در یک تماس کوتاه تلفتی با یکی از دوستان خود گفته بودند که در محاصره نیروهای نظامی جمهوری اسلامی قرار دارند.
گزارش یکی از خوانندگان از کردستان عراق: بعد از ظهر دیروز پنجشنبه 3 آمریکایی در روستای احمدآباد از توابع شهر حلبچه در بیست کیلومتری مرز ایران ناپدید شدند. به دنبال ناپدید شدن این 3 امریکایی تمام منطقه از زمین وهوا جستجو شده است.
به نوشته رسانه های محلی کردستان چهار امریکایی که روزنامه نگار بوده اند چند روز پیش از طریق ترکیه به سوریه وسپس به اربیل کردستان عراق رفته و از انجا به سلیمانیه و به دنبال ان برای استحراحت به تفرجگاه تابستانی احمد اباد رفته اند یکی از این چهار نفر به نام_ جون پاوه ر_ به علت بیماری از رفتن به احمدآباد خودداری می کند و اما به گفته وی تا ساعت یک و نیم بعد ازظهر با انها تماس تلفنی داشته و در اخرین تماس گویا انها گفته اند که اشتباها وارد خاک ایران شده اند و دقایقی است که توسط نیروهای جمهوری اسلامی محاصره شده اند و بعد از این دیگر نتوانسته اند با دوست خود تماس برقرار کنند.
گفته میشود که این امریکایی ها توسط گروهی تندرو به نام جنبش اسلامی کردستان عراق _ بزوتنه وه ی ئیسلامی کوردستانی عیراق - که روابط نزدیکی با جمهوری اسلامی دارد ربوده شده و به قرارگاه رمضان در شهر کرمانشاه تحویل داده شده اند.مقامات امنیتی و پلیس محلی از ارائه اطلاعات به رسانه ها در این زمینه خودداری می کنند