Monday, October 19, 2009

به نقل از رسانهٔ حکومتی : همكاری دو عكاس فراری" فارس "با صداي آمريكا

به نقل از رسانهٔ تابناک از گماشتگان رژیم اشغال گر

"در جريان اعترافات مجيد سعيدي دبير سابق سرويس عكس فارس در دادگاه مشخص شده بود برخي عكس هاي مراسمات داخلي و نظامي كشور از سوي ايشان به رسانه هاي خارجي فروخته شده است.
ايران خبر: جواد مقيمی و حسين سلمان زاده دو عكاس فراري خبرگزاري فارس به آمريكا همكاري خود با رسانه هاي ضد ايراني از جمله صداي آمريكا را آغاز كردند.

پس از دستگيري مجيد سعيدي و ساتيار امامي دبير سابق گروه عكس خبرگزاري فارس و دبير گروه عكس روزنامه جام جم در جريان اغتشاشات اخير و مشخص شدن همكاري برخي عكاسان با آنها در ارسال عكس هاي قابل استفاده در مستند سازي محكوميت ايران در مجامع جهاني در اعترافات ايشان، حسين سلمان زاده جانشين گروه عكس فارس و جواد مقیمی عکاس خبرگزاری فارس با سفر مخفيانه به تركيه به سفارت آمريكا در اين كشور پناهنده شدند.

آنان سپس پنجم مهرماه از سوي آمريكا به عنوان پناهنده پذيرفته شده و با هزينه سفارت آمريكا در تركيه به اين كشور سفر كردند.

پس از خروج جواد مقیمی گروهك غيرقانوني مرز پرگهر اعلام كرد كه وي از اعضاي فعال اين گروه بوده كه هيچگاه از سوي وي تكذيب نشد.

عكس منتشره از سوي نشريه تايم در دوره اغتشاشات تهران نيز به صورت مخفيانه از سوي او گرفته شده بود.

جواد مقيمی و حسين سلمان زاده شب گذشته در برنامه "ميهمان اول" صداي آمريكا در واشنگتن حضور يافتند و رسماً پناهنده شدن به آمريكا و آغاز همكاري خود با صداي آمريكا را اعلام كردند.

جواد مقيمي در اين برنامه در خصوص چگونگي فرار از ايران گفت: مدیر خبرگزاری فارس به من هشدار داد؛ «متوجه شده ایم که دو تن از عکاسان ما مخفیانه عکس گرفته و آن ها برای رسانه های خارجی فرستاده اند. ما منتظر اطلاعات بیشتر هستیم و به زودی با آنان برخورد می کنیم.»

در جريان اعترافات مجيد سعيدي دبير سابق سرويس عكس فارس در دادگاه مشخص شده بود برخي عكس هاي مراسمات داخلي و نظامي كشور از سوي ايشان به رسانه هاي خارجي فروخته شده است.

نظرات بینندگان:

¤ چرا بايد دو جوان بد بخت بايستي خود را آواره جهان كنند مگر گرفتن و نشان دادن عكس از واقعيت ها هم جرم است.معلوم است دولتمردان واژه ها را برعكس بكار ميبرند آزادي مطلق يعني اختناق مطلق

¤ گرفتن عکس از اتفاقات انتخابات جرمه؟!!!! یعنی چشممون رو به روی واقعیت ببندیم؟ حالا چه عکسی گرفتن که ایران رو محکوم میکنه؟ و چرا اون کاری رو کردن که عکسش ایران رو محکوم میکنه؟

¤ تو را خدا نگاه كن ماهواره براي مردم بده وگر نه شما خوبه؟چطور ديدن ماهواره و پيگيري خبر ها و نظرها براي شما مفيده؟چطور وقتي ميخواهيد براي موضوعي دليل اثباتي محكم بياوريد پخش آن موضوع در همين ماهواره دليل خيلي قوي براي آن كار شماست ولي اگر مردم بخواهند از اخبار و برنامه هاي آن استفاده كنند خطرناك است؟چرا؟چرا؟چرا؟

http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=69090